دستگاه پوست کن سیب زمینی

دستگاه پوست کن سیب زمینی توانایی پوست کندن محصولات مشابهی مانند پیاز و سیر را نیز دارد. این دستگاه در انجام فرآیند پوست کردن این محصولات بسیار مفید و کارآمد بوده، به طوری که علاوه بر آسان کردن کار، سرعت انجام کار را بالا برده و به افزایش میزان ظرفیت تولیدی نیز کمک می کند. دستگاه پوست کن سیب زمینی در ابعاد مختلف و ظرفیت های گوناگون طراحی  ساخته می شود که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

کاربرد دستگاه پوست کن سیب زمینی

از دستگاه پوست کن سیب زمینی در رستوران ها، بیمارستان، هتل، آشپزخانه های طبخ غذا، فست فودی ها و … برای پوست کردن سیب زمینی در ظرفیت های مختلف استفاده می شود. سیب زمینی بعد از پوست کنی و شستشو برای مراحل بعدی از قبیل خلال کردن و پوست کنی آماده می شود. خلال سرخ شده سیب زمینی در بسته بندی های مناسب آماده عرضه به مشتریان می گردد. در ادامه به عملکرد دستگاه پوست کن می پردازیم.

کاربرد دستگاه پوست کن سیب زمینی

عملکرد دستگاه پوست کن سیب زمینی

تامین انرژی دستگاه پوست کن سیب زمینی هم مانند دیگر دستگاه های صنعتی از طریق برق تامین می شود و موتور دستگاه با گرداندن صفحه گردی که در انتهای ورودی دستگاه طراحی شده است، محصول را چرخانده و پوست را از آن جدا می کند. جنس صفحه دستگاه پوست کن سیب زمینی از سنگ و سمباده سخت ساخته شده که پوست سیب زمینی را بدون خراش سطحی سیب زمینی از آن جدا می کند. البته سیب زمینی ها برای وارد شدن به دستگاه نیاز به شستشوی کامل و اساسی ندارند و در صورت داشتن گل، فقط باید گل از سطح پوست سیب زمینی جا شود، زیرا عملکرد دستگاه بدین شکل است که از کنار ورودی محصول به طور همزمان آب نیز وارد محفظه دستگاه شده و علاوه بر نرم کردن پوست برای جداسازی، شستشوی محصول را نیز انجام می دهد. 

عملکرد دستگاه پوست کن سیب زمینی

معرفی پوست کن سیب زمینی صنعتی آریا ماشین

قبل از هر خرید سعی کنید با دقت به نوع عملکرد دستگاه، انتخاب آن را انجام دهید، زیرا در زمان پوست کندن از سیب زمینی نباید پوستی از آن باقی بماند. دلیل این مساله فساد و آسیب دیدگی سیب زمینی می باشد. شرکت آریا ماشین با استفاده از بهترین قطعات و به کارگیری نفرات زبده و با تجربه به شما این اطمینان را می دهد که کیفیت دستگاه از سطح بسیار بالایی برخوردارباشد و با داشتن 1 سال گارانتی، تضمینی بر این مساله است. این دستگاه در شرکت آریا ماشین با مکانیزم آبی ساخته می شود و علاوه بر پوست کنی محصول، شستشو را نیز انجام می دهد.

معرفی پوست کن سیب زمینی صنعتی آریا ماشین

مشخصات فنی دستگاه پوست کن سیب زمینی

مشخصات فنی دستگاه پوست کن سیب زمینی برندهای مختلف متفاوت می باشد. در زیر به دستگاه های ساخت شرکت آریا صنعت اشاره می کنیم:

مدل دستگاه گیربکسی/ ایستاده تسمه ای/ ایستاده گیربکسی/ مبله تسمه ای/ مبله تسمه ای/ مبله
قدرت موتور (اسب بخار) 1.5 1.5 1.5 1 0.5
ابعاد دستگاه (سانتی متر) 150*105*90 150*105*90 85*105*90 75*85*65 70*60*40
وزن دستگاه (کیلوگرم) 110 110 80 50 20
بر ق مصرفی تک فاز تک فاز تک فاز تک فاز تک فاز

پوست کن سیب زمینی برقی

عموما دستگاه پوست کن سیب زمینی با استفاده از برق تک فاز عمل می کند، اما در صورت تمایل اشخاص و سفارش خریدار می تواند برای برق سه فاز هم طراحی شود. استفاده از دستگاه پوست کن سیب زمینی برقی علاوه بر بالا سرعت در انجام این کار، مانع خطرات احتمال نظیر بریدن دست با چاقو و یا پوست کن دستی شود. ضمنا از هدر رفتن بیش از حد محصول زمان پوست گیری کمک زیادی می کند. در انتها باید به این مطلب اشاره کرد که، استفاده از دستگاه و ماشین آلات صنعتی برای بهبود عملکرد و آسان تر شدن کارها می شود. این دستگاه در ظرفیت های مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی طراحی و ساخته می شود.

پوست کن سیب زمینی برقی

پوست کن سیب زمینی دست دوم

می توان گفت بیشتر عامل و یا هدف از خرید دستگاه دوم در هر زمینه ای معمولا با نیت هزینه کمتر و یا عدم داشتن هزینه کافی برای خرید دستگاه نو و آکبند می باشد. خرید دستگاه پوست کن سیب زمینی دست دوم نیز از این مساله مستثنا نیست. گرچه باید به این امر اشاره کرد که، دستگاه سیب زمینی پوست کن از دستگاه های قیمت مناسب محسوب می شود. در صورت تمایل به خرید دستگاه دست دوم بهتر است، قبل از خرید اقدام به مشورت با یک کارشناس در این زمینه نموده و تصمیم درستی اتخاذ شود.

دستگاه خلال کن سیب زمینی و پوست کن صنعتی

یکی از کارهایی که معمولا بعد از پوست گیری سیب زمینی انجام می دهند، شکل دادن سیب زمینی به صورت حلقه ایی، خلال کردن و یا نگینی کردن این محصول است. با توجه به محصول نهایی یکی از اشکال مذکور را برای سیب زمینی در نظر می گیرند، به طور مثال برای تهیه چیپس با استفاده از دستگاه اسلایسر صنعتی سیب زمینی را خلال یا به صورت حلقه تکه تکه کرد. نام دیگر دستگاه اسلایسر، خلال کن می باشد. در واقع این دستگاه مکمل دستگاه پوست گیر سیب زمینی برای کاربردهای مختلف می باشد.

دستگاه خلال کن سیب زمینی و پوست کن صنعتی

مزایای استفاده از دستگاه پوست گیر سیب زمینی

از مزایای این دستگاه به موارد زیر می توان اشاره کرد:

1.افزایش سرعت: بهبود سرعت و روند کار در فرآیند پوست کندن، که خود این مساله سبب بالا رفتن و همینطور افزایش میزان تولید نیز می شود.

2.آسان تر شدن کار: یعنی نیازی به استفاده ار دست نیست و این مورد به بالابردن سطح بهداشتی کار و ارتقای آن منجر می شود.

3.بالا بردن سطح ایمنی کار: با استفاده از دستگاه پوست کن برقی عملا  به استفاده از چاقو و پوست کن دستی دیگر نیازی نیست، تا به شخص آسیبی وارد کند.

4. صرفه جویی در هزینه: با به کار گیری دستگاه پوست کن سیب زمینی دیگر نیازی به استفاده از نیروی انسانی وجود ندارد و می تواند در مساله کاهش هزینه به اپراتور کمک کند.

مزایای استفاده از دستگاه پوست گیر سیب زمینی

قیمت پوست کن سیب زمینی

در مجموع دستگاه پوست کن سیب زمینی از هزینه های بالایی برخوردارنیست و قیمت این دستگاه نسبتا مناسب می باشد. تعیین قیمت دستگاه پوست کن سیب زمینی، با توجه به ابعاد دستگاه، ظرفیت دستگاه ، کیفیت ساخت دستگاه، فدرت موتور به کار رفته در دستگاه و برند سازنده دستگاه صورت می گیرد. برای دریافت قیمت به روز این دستگاه می توانید با کارشناسان تیم ما در ارتباط باشید.

قیمت پوست کن سیب زمینی

هدف از ساخت هر دستگاه برقی و یا صنعتی، طبیعتا در جهت آسان کردن کار و بالا بردن سرعت انجام کار در همان زمینه می باشد و دستگاه پوست کن سیب زمینی برقی ساخت شرکت آریا ماشین نیز به همین منظور طراحی و ساخته شده است. البته مزایا و عملکرد دستگاه در بالا به طور کامل ذکر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان شرکت آریا ماشین از طریق راه های ارتباطی قید شده در صفحه ما، می توانید اقدام کنید.

دستگاه پوست کن سیب زمینی

فهرست مطالب

تماس با مشاوران مجموعه آریا صنعت

چت واتس اپ مشاوران مجموعه آریا صنعت