الک صنعتی و الک برقی

استفاده از دستگاه الک از گذشته دور تا به امروز برای دست یابی به محصولات پودری (مانند آرد) یکدست و تمیز حتی به شکل دستی و سنتی مرسوم بوده است. نسخه جدید این دستگاه نسبت به نمونه قدیمی آن بسیارمتفاوت است؛ اگرچه کاربرد و نوع عملکرد آنها دقیقا یکسان می باشد.تفاوت آنها در ساختار و مکانیزم می باشد. 

الک صنعتی

 

الک صنعتی آریا صنعت ساخته شده با بهترین متریال

الک صنعتی و برقی

این دستگاه برای راحتی و سرعت بخشیدن در صنعت الک کردن انواع مواد پودری مانند آرد، سبوس، کودهای شیمیایی و … به اپراتور کمک می کند و از لحاظ بهداشتی نیز سطح کیفی کار را بالا می برد. دستگاه الک صنعتی و برقی حتی برای تولید انبوه موادی که نیاز به الک کردن دارند در ظرفیت های بالا نیز ساخته می شود. در کارخانجات بزرگ، کارگاه های نیمه صنعتی و آزمایشگاه ها به سفارش خریدار در سایزها و توان های مختلف طراحی و ساخته می شود. 

الک صنعتی و برقی

 

الک صنعتی و برقی جهت صاف کردن انواع مایعات و پودری جات و گرانول

معرفی دستگاه الک صنعتی آریا ماشین

دستگاه الک سنتی یا دستی در گذشته بیشتر در ابعاد کوچک و به شکل دایره ساخته می شد، اما امروزه شرکت آریا ماشین این دستگاه را می تواند به شکل های مختلف دارد که در زیر به ویژگی های این دستگاه اشاره خواهیم کرد.

     

      • قابلیت ساخت به شکل گرد، مستطیل و مربع

      • قابلیت ساخت با موتور ویبره

      • قابلیت ساخت با موتور لنگ

      • قابلیت ساخت با جنس مناسب برای محصول

      • امکان تعویض توری یا مش

      • قابلیت ساخت به شکل طبقاتی

      • امکان تست دستگاه در کارخانه سازنده

      • امکان مشاوره رایگان قبل از خرید

      • 12 ماه گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

    کاربرد الک صنعتی

    دستگاه الک صنعتی در کارگاه ها،کارخانجات، آزمایشگاه ها، نانوایی و داروسازی ها برای جدا کردن هر نوع ناخالصی از مواد پودری مانند محصولا دارویی، آرد، مواد شیمیایی و … مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت این دستگاه به منظور الک کردن مواد در ظرفیت های بالا و با استفاده از سرعت زیاد به همراه آسان تر شدن فرآیند الک و صرفه جویی در به کارگیری افراد و هزینه می باشد.

    کاربرد الک صنعتی

     

    کاربرد الک صنعتی در صنایعی همچون آرد، جلبک و… بسیار گسترده است.

    به طور کلی دستگاه الک از صفحات مشبک که اندازه آنها قابل تغییر است و برای جدا سازی مواد زائد از محصول اصلی ساخته می شود. جنس صفحات مشبک که به آن مش نیز گفته می شود، با در نظر گرفتن نوع محصول از استیل یا آهن قابل ساخت می باشد. 

    الک صنعتی آرد

    یکی از محصولات پرکاربرد  که نیاز به دستگاه الک دارد، آرد می باشد که در نانوایی ها و قنادی ها استفاده می شود. مش الک صنعتی آرد از جنس استنلس استیل می باشد و ابعاد آن با توجه به میزان تولید اپراتور طراحی و آماده می شود. در ادامه و برای آشنایی بیشتر به ذکر مشخصات فنی دستگاه الک آرد می پردازیم.

    الک آرد صنعتی

     

    دستگاه الک آرد صنعتی، از مهم ترین دستگاه ها در صنعت آرد می باشد.

    مشخصات فنی الک صنعتی آرد:

    ابعاد دستگاه با توجه به محدوده فضای قرار گیری دستگاه و میزان تولید قابل تغییر می باشد. جنس بدنه معمولا از آهن می باشد، اما در صورت تمایل خریدار می تواند از استیل ساخته شود. جنس مش حتما باید از استنلس استیل ساخته شود و اندازه آن به طور معمول 1 میلیمتر می باشد. برای لرزش دستگاه بهتر است از موتور ویبره ساخته شود، اما برای تولید در حجم بالا می توان از موتور لنگ استفاده نمود. خروجی دستگاه با توجه به میزان ناخالصی و سفارش خریدار می تواند دارای 2، 3 کانال و یا تعداد بیشتری خروجی باشد.

    الک صنعتی دست دوم

    قطعا برای صرفه جویی در هزینه و یا جبران کمبود سرمایه اولیه در شروع کار یکی از اصلی ترین راه ها و در دسترس بودن آن خرید دستگاه دست دوم می باشد. دستگاه الک صنعتی دست دوم نیز از این قضیه مستثنا نیست و می توان به این مساله توجه کرد. البته بهتر است این کار با همکاری و مشورت یک فرد متخصص انجام می شود.

    الک صنعتی دست دوم

     

    الک صنعتی دست دوم آریا صنعت را با فیمت استثنائی خریدارم.

    خرید الک صنعتی

    خرید دستگاه الک مانند سایر خرید ها به خصوص در حوضه صنعتی مستلزم دانش حداقلی و تا حدودی تخصص در زمینه دستگاه مورد نظر می باشد. در صورت نداشتن این دو مساله بهترین کار به کار گیری شخصی با این مشخصات می باشد. برای مشاوره قبل از خرید این دستگاه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    قیمت الک صنعتی

    ابعاد دستگاه، جنس بدنه، جنس و اندازه مش دستگاه و ظرفیت دستگاه از عوامل اصلی تعیین قیمت دستگاه الک صنعتی می باشد. البته مدل دستگاه و تعداد خروجی های آن نیز می تواند در نرخ تمام شده دستگاه موثر باشد. دستمزد سازنده دستگاه و برند دستگاه در این مساله بی تاثیر نیست.

    قیمت الک آرد صنعتی

    تمامی عوامل ذکر شده برای دستگاه الک صنعتی برای دستگاه الک آرد نیز صدق می کند و هیچ تفاوتی ندارد. تنها مساله که می تواند در بهای دستگاه الک صنعتی نسبت به مدل های مشابه اختلاف ایجاد کند، ظرفیت دستگاه، برند دستگاه و نرخ دستمزد دستگاه می تواند باشد.

    قیمت الک ویبره صنعتی

    تعیین قیمت مدل های متفاوت دستگاه الک بر حسب قطعات به کار رفته در دستگاه می باشد که شاخص آن در دستگاه الک ویبره صنعتی، تعداد و نوع موتور ویبره می باشد که رابطه مستقیم با نرخ دستگاه الک دارد. برند موتور ویبره قطعا در این مساله تاثیر مستقیم دارد و اگر از کیفیت خوبی برخوردار باشد به طولانی تر شدن عمر دستگاه کمک می کند، گرچه باعث افزایش قیمت دستگاه نیز می شود.

    دستگاه الک ویبراتوری

     

    دستگاه الک ویبراتوری آریا صنعت

    الک نیمه صنعتی

    اسم دستگاه بیانگر تمامی مطالب می باشد و کاربرد آن را مشخص می کند. دستگاه الک نیمه صنعتی در ابعادی کوچک تر از دستگاه الک صنعتی ساخته می شود و کاربری آن مربوط به کارگاه های کوچک می باشد و برای تولید محصول در ظرفیت های پایین طراحی و ساخته می شود. از نظر بقیه مشخصات فنی کاملا با دستگاه الک صنعتی برابری می کند. 

    الک نیمه صنعتی

     

    الک نیمه صنعتی مناسب برای کسب و کار های کوچک

    انواع الک های صنعتی

    دستگاه الک صنعتی در دو مدل دستگاه الک ویبراتوری و دستگاه الک با موتور لنگ طراحی  و ساخته می شود. شکل ظاهری هر دو دستگاه هیچ تفاوتی با هم ندارد و تنها اختلاف بین آنها نوع موتوری است که برای این دستگاه ها در نظر گرفته شده است. در ادامه به توضیحات بیشتر این دو مدل می پردازیم.

    انواع الک های صنعتی

     

    انواع الک های صنعتی جهت استفاده در کسب و کار های مختلف

    دستگاه الک ویبراتوری

    دستگاه الک ویبراتوری از سرعت بالا و پیوستگی در انجام الک بهره می برد و برای تولید محصول با ظرفیت بالا در مدت زمان کوتاه استفاده می شود. ابعاد دستگاه و تعداد موتور های ویبره با توجه به میزان تولید قابل تغییر می باشد.

    دستگاه الک با لنگ

    در دستگاه الک با موتور لنگ محصول به صورت رفت و برگشت و به منظور زیرو رو شدن کامل با سرعت نسبتا پایین تری به مدل دستگاه الک ویبراتوری فرآوری می شود. شدت لنگ دستگاه و ابعاد آن با در نظر گرفت سفارش خریدار قابل تغییر می باشد.

    دستگاه الک با موتور لنگ

     

    دستگاه الک با موتور لنگ، بهترین پیشتهاد برای کسب و کار نیمه صنعتی و صنعتی
    جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان آریا ماشین در ارتباط باشید.

    الک صنعتی و الک برقی

    فهرست مطالب

    تماس با مشاوران مجموعه آریا صنعت

    چت واتس اپ مشاوران مجموعه آریا صنعت