دستگاه میوه خشک کن 50، 100 و 200 کیلویی

دستگاه میوه خشک کن 50 ، 100 و 200 کیلویی:

تصور اینکه دستگاه میوه خشک کن تنها قادر به خشک کردن میوه می باشد کاملا اشتباه می باشد و این دستگاه توانایی خشک کردن انواع سبزی، گوشت، قارچ، مواد شیمیایی، مواد دارویی و … را نیز دارد.

دستگاه میوه خشک مانند دیگر دستگاه های صنعتی در ظرفیت های مختلف و ابعاد گوناگون طراحی و ساخته می شود البته دستگاه خشک کن میوه و سبزی علاوه بر ظرفیت های مختلف با توجه به محصول در مدل های متفاوتی نیز عرضه می شود.

دستگاه های خشک به شکل کابینی، تونلی، کانتینیوس، هلیکس ، روتاری و …با توجه به سفارش خریدار شکل می گیرد.

اگر مدل های خانگی و رومیزی دستگاه میوه خشک کن را در نظر نگیریم و کنار بگذاریم می توانیم به مدل های 50، 100 و200 کیلویی آن که برای ظرفیت نیمه صنعتی و مشاغل خانگی به کار می روند اشاره کنیم.

از آنجایی که میوه های مختلف از نظر حجمی یکسان نیستند به صورت دقیق میزان وزن ورودی میوه به داخل دستگاه را نمی توان تعیین کرد اما به صورت تقریبی با استفاده از تعداد و ابعاد سینی ها می توان این عدد را تخمین زد.

دستگاه ها خشک کن 50، 100 و 200 کیلویی ماشین آلات نیمه صنعتی می باشند که در کسب و کارهای خانگی و کارگاهی یا نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند، با دستگاه های خشک کن علاوه بر میوه محصولات دیگر از قبیل گوشت، سبزیجات و صیفی جات، کشک و … را می توان خشک نمود.دستگاه خشک کن 100 کیلویی

ساختار دستگاه میوه خشک کن 50، 100 و 200 کیلویی:

تعداد و ابعاد سینی ها در ظرفیت و ابعاد دستگاه تاثیر مستقیم دارد و باید در هنگام خرید دستگاه به این مساله توجه ویژه ای داشته باشیم.

جنس بدنه دستگاه خشک کن علاوه بر موثر بودن در کیفیت دستگاه و وزن آن، تاثیر مستقیم و به سزایی در قیمت دستگاه نیز دارد.

پشم سنگ یا پشم شیشه،ساندویچ پنل گالوانیزه، ساندویچ پنل استیل و… از اجناسی می باشد که برای بدنه می توان استفاده کرد.

موارد دیگر که در ساختار دستگاه نیز اثر بخش می باشد سوخت دستگاه، عایق دستگاه، کیفیت قطعات به کار رفته در آن و… می تواند باشد.ساختار دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی:

دستگاه خشک کن مینی پلاس یا همان 50 کیلیویی با داشتن 30  عدد سینی 50*50 وزنی در حدود 50 کیلو گرم را در هر بار ورودی  دارا می باشد البته این نکته را باید در نظر گرفت که نوع محصول، چگالی آن و میزان رطوبت آن در وزن محصول و قرار گیری در دستگاه بسیار موثراست.

این دستگاه قابلیت کار کرن با گاز ، برق و یا هر دو مورد همزمان را دارد و ساخت آن منوط به سفارش خریدار می باشد.

جنس بدنه از ساندویچ پنل با عایق XPS  سه لایه می باشد و شامل دیواره ها، درب، کف و سقف دستگاه می شود .

ساندویچ پنل از قیمت بسیار بالاتری نسبت به پشم سنگ و پشم شیشه دارد و کیفیت به مراتب بالاتری را در اختیار خریدار قرار می دهد .

ابعاد دستگاه حدودا با ارتفاع 120 ، طول 150 و عرض 130 سانتی متر در نظر گرفته می شود.دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی

دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی:

دستگاه میوه خشک کن تک کابین با ظرفیت 100 کیلو در هر بار ورودی در انتها و بعد از خشک شدن محصول تقریبا حدود 10 کیلو میوه خشک به شما تحویل می دهد.

نمی توان گفت در تمامی موارد اما در اکثر میوه ها نسبت میوه خشک به میوه تازه 1 به 10 می باشد.

تعداد سینی های دستگاه 42 عدد است که در ابعاد 72*72 می باشد و همانند دستگاه مینی پلاس از جنس بدنه ساندویچ پنل بهره می برد.

سوخت دستگاه می تواند از برق، گاز، گازوئیل، دوگانه و یا سه گانه با توجه به درخواست خریدار می تواند ساخته شود.

ابعاد دستگاه با ارتفاع 230 در طول 200 و عرض 150 سانتی متر می باشد که در صورت درخواست خریدار مانعی برای تغییرات در آن وجود ندارد.

در صورتی که بخواهید از دستگاه برای تولید لواشک استفاده کنید با سفارش سینی مخصوص لواشک می توانید این کار را انجام دهید.

جنس سینی لواشک می تواند گالوانیزه و یا استیل باشد که هر دو گرید غذایی محسوب می شوند.دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی

دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی:

دستگاه خشک کن 200 کیلیویی و یا دستگاه میوه خشک کن دو کابین دارای 84 سینی با ابعاد 72*72 و قابلیت کارکرد با تمام حامل های انرژی را دارد.

منظور از دستگاه خشک کن 200 کیلویی در واقع همان ظرفیت دستگاه است و ابعاد دستگاه با ارتفاع 230* در طول 280 و عرض 150 سانتی متر می باشد.

بدنه دستگاه از ساندویچ پنل با عایق 3 لایه XPS ساخته می شود و در صورتی که خریدار قصد ایجاد تغییراتی در آن داشته باشد امکان این موضوع وجود دارد.دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی

قیمت دستگاه میوه خشک کن 50، 100 و 200 کیلویی:

قیمت دستگاه خشک کن با توجه به جنس بدنه، ظرفیت دستگاه، نوع سوخت و … تعیین می شود.

مدل دستگاه و ظرفیت دستگاه به همراه دستمزد سازنده یا سازندگان دستگاه از عوامل مهم و بسیار تاثیر گذار برروی قیمت نهایی دستگاه می باشد.

البته کارخانجات سازنده دستگاه در موارد زیادی اقدام به ساخت دستگاه های خشک کن کاملا متفاوت و سفارشی می کنند که این امر کاملا مجزا و نحوه تعیین قیمت آن به نحو دیگری انجام می شود.

برای شروع کار اگر مشکل تامین بودجه داشته باشید می توانید از دستگاه خشک کن دست دوم اورهال شده با ارائه خدمات با قیمت مناسب استفاده کنید.قیمت دستگاه میوه خشک کن

نحوه کارکرد دستگاه میوه خشک کن آریا ماشین:

دستگاه های خشک کن شرکت آریا ماشین با استفاده از ماژول کاملا هوشمند طراحی شده در آن هدایت می شود و کارکرد بسیار ساده می باشد.

البته در هنگام خرید می توانید از فروشنده نحوه عملکرد دستگاه را برای اولین دفعه تقاضا کنید و این کار به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

شرکت آریا ماشین سازنده انواع دستگاه خشک کن دوار ( خشک کن روتاری )، دستگاه خشک کن درام درایر، دستگاه خشک کن گوشت، مرغ و ماهی، دستگاه خشک کن هلیکس، تونلی یا کانتینیوس، کابینی و … که هر کدام با دانش فنی بالا و به صورت تخصصی برای محصولات مختلف ساخته می شوند. 

دستگاه خشک کن 50، 100 و 200 کیلویی

فهرست مطالب

تماس با مشاوران مجموعه آریا صنعت

چت واتس اپ مشاوران مجموعه آریا صنعت