دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک

در یک توضیح کلی کاربرد دستگاه سیل پلمپ درب ظروف یکبار مصرف جهت آب بندی کامل و محافظت از محتوای داخلی ظروف می باشد که بسته به نوع ظرف از دستگاه سیل وکیوم یا سیل القایی برای این کار استفاده می شود.

دستگاه سیل القایی آریا ماشین در مدل های دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک ساخته می شود که به ترتیب در کارهای خانگی و فروشگاهی، کارگاه های نیمه صنعتی و کارخانجات بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه سیل القایی دستی یک دستگاه پرتابل می باشد که دارای یک دسته گرد می باشد و قابلیت سیل کردن ظرف در بازه های مختلف را دارد و دستگاه نیمه اتومات بر روی یک پایه قرار می گیرد که قابلیت تنظیم ارتفاع برای ظروف با ارتفاع مختلف و قطر دهنه های متفاوت را دارد.

دستگاه سیل القایی اتوماتیک در خطوط صنعتی در انتهای خط تولید و بر روی نوار نقاله قرار می گیرد و با سرعت بالا درب ظروف را سیل می کند.قیمت دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک

سازنده ( تولید کننده ) دستگاه سیل القایی:

شرکت آریا ماشین سازنده انواع دستگاه سیل القایی و سیل حرارتی در مدل های خطی، روتاری، رومیزی به صورت دستی، نیمه اتومات و اتومات همراه با بالاترین کیفیت با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

با خرید بدون واسطه از شرکت سازنده امکان تست قبل از خرید برای تولید کنندگان محترم فراهم شده است که بدون هیچ ریسکی خریدی موفق داشته باشند و متناسب با ظرف خود بهترین دستگاه را انتخاب کنند.

همچنین خرید بدون واسطه این امکان را به خریدار می دهد که از امکانات خدمات پس از فروش و گارانتی شرکت سازنده بدون هیچ دغدغه ای استفاده کنند.سازنده دستگاه سیل القایی

مزایای دستگاه سیل القایی آریا ماشین:

از مزایای دستگاه سیل القایی آریا ماشین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب و کاربری آسان
  • دارای ضمانت و خدمات پس از فروش
  • توانایی انجام سیل از راه های مختلف ( دکمه، سنسور و پدال )
  • مجهز به مدار پیشرفته ماسفت ( باعث بازده و عمر بالای دستگاه می شود )
  • مجهز به تایمر و کانتر دیجیتال
  • هواخنک ( عملکرد بدون آب و تقریبا بدون نگهداری )
  • سیل دامنه وسیعی از بطری ها

مزایای دستگاه سیل القایی آریا ماشین

واشر ( فویل ) سیل:

برای آب بندی ظروف پت، پلی اتیلن، شیشه و …  باید از واشرهایی که با جنس ظرف همخوانی داشته باشند استفاده کرد در غیر این صورت واشر به سطح ظرف نمی چسبد یا آب بندی ضعیفی را به دنبال دارد.

از انواع واشرهای مناسب می توان به واشر مقوا سیل، واشر پشت فوم دار، واشر سیل تک لایه، واشر سیل پشت مقوایی و … اشاره کرد.

برای تهیه واشر مناسب می توان با مشورت با شرکت سازنده دستگاه و همین طور تولید کننده واشر انتخاب موفقی داشته باشید.

قیمت دستگاه سیل القایی:

دستگاه سیل القایی از نظر قیمتی ارزان قیمت تر از دستگاه های سیل حرارتی می باشد اما بازه سیل کردن محدودتری دارد و عموما برای ظروف گرد درب دار مورد استافده قرار می گیرد.

برای دریافت قیمت به روز دستگاه سیل القایی و سایر ماشین آلات صنعتی مرتیط با صنایع غذایی می توانید با کارشناسان آریا ماشین تماس حاصل بفرمائید.

از عوامل تاثیر گذار در قیمت ها به برند قطعات استفاده شده در ساخت دستگاه، کیفیت قطعات، اجرت های ساخت و … اشاره کرد.

فیلم کارکرد دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک:

دستگاه سیل وکیوم خانگی دست دوم

فهرست مطالب

تماس با مشاوران مجموعه آریا صنعت

چت واتس اپ مشاوران مجموعه آریا صنعت