دستگاه سیل القایی دستی

دستگاه سیل که با عناوینی چون سیل کن، سیل زن و پک زن شناخته می شود با مکانیزم های مختلف با استفاده از حرارت و گرم شدن المنت و ایجاد امواج مغناطیسی جهت پلمپ درب ظروف مختلف به کار می رود.

دستگاه سیل القایی با استفاده از امواج مغناطیسی و دستگاه سیل حرارتی با استفاده از گرم شدن المنت عمل می کنند که هر کدام با توجه به سرعت تولید در مدل های مختلف ساخته می شوند.

دستگاه سیل القایی چیست؟

دستگاه سیل القایی جهت پلمپ درب ظروف یکبار مصرف که اغلب گرد و درب دار هستند در قطرهای مختلف در مدل های دستی، نیمه اتومات و اتومات در حجم تولیدهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه سیل القایی آریا صنعت به شکل هوا خنک ساخته می شود و نیاز به کمپرسور باد و سایر لوازم جوانبی ندارد.

مدل های دستی به شکل پرتاب، مدل نیمه اتومات روی پایه و مدل اتومات روی نوار نقاله ساخته می شوند.

قیمت دستگاه سیل القایی دستی:

دستگاه سیل القایی نسبت به دستگاه سیل وکیوم حرارتی از قیمت پائین تری برخوردار است ولی طیف محدودتری از سیل کردن را در بر می گیرد.

دستگاه سیل القایی دستی نیز نسبت به سایر مدل های سیل القایی ارزان تر می باشد و نسبت به سرعت تولیدی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

پارامترهایی چون کیفیت قطعات استفاده شده در ساخت دستگاه، گارانتی و پشتیبانی آن می توانند از عوامل تعیین کننده قیمت باشند.

قیمت دستگاه سیل القایی دستی دست دوم:

بسیاری از تولید کنندگان در شروع کسب و کارها ترجیه می دهند از ماشین آلات دست دوم استفاده کنند و این امری بدیهی و مقرون به صرفه می باشد.

از آنجایی که دستگاه سیل القایی دست دوم دارای قیمت پائین می باشد و قیمت نو با دست دوم اختلاف چندانی ندارد، مدل دست دوم آن پیشنهاد نمی شود.

قیمت فویل سیل القایی:

انتخاب فویل سیل القایی یا واشر وابسته به نوع ظرف می باشد، جنس واشر باید به گونه ای باشد که با جنس ظرف همخوانی داشته باشد در غیر اینصوت چسبندگی ضعیف را به دنبال دارد.

برای ظروف شیشه ای، پلی اتیلن، پت و … هر کدام با توجه به جنس ظرف از واشرهای مخصوص استفاده می شود.

قیمت فویل با توجه به جنس، سایز، کیفیت و وزن متفاوت می باشد.

دستگاه سیل القایی دست دوم:

برای خرید دستگاه سیل القایی دست دوم باید یک سری معیارها را در نظر گرفت که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم: شرکت سازنده، جنس بدنه دستگاه، قطعات برقی استفاده شده در ساخت دستگاه، عملکرد آن، سرعت تولید، گارانتی و پشتیبانی دستگاه.

اگر قصد خرید دستگاه سیل القایی دست دوم دارید سعی کنید از طریق شرکت خرید خود را انجام دهید که در صورت بروز مشکل پاسخ گو باشند و به شما خدمات ارائه دهند.

ویدئو آموزشی دستگاه سیل القایی دستی:

سازنده دستگاه سیل القایی

فهرست مطالب

تماس با مشاوران مجموعه آریا صنعت

چت واتس اپ مشاوران مجموعه آریا صنعت