دستگاه سیل القایی اتوماتیک

دستگاه سیل القایی اتوماتیک با روش تماسی از طریق ایجاد امواج مغناطیسی درب ظروف را بدون هیچ گونه درز بندی سیل می کند، این دستگاه با توجه به سرعت تولید بالایی که دارد در خطوط صنعتی و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه سیل کن القایی اتومات بر روی نوار نقاله و در انتهای خطوط تولید قرار می گیرد و بدون دخالت نیروی انسانی عملیات پلمپ ظروف صورت می گیرد.

قیمت دستگاه سیل القایی اتومات:

دستگاه سیل القایی نسبت به دستگاه سیل زن حرارتی دارای قیمت ارزان تر می باشد ولی معمولا سیل کن حرارتی طیف گسترده تری از پلمپ ظروف را در بر می گیرد.

در بین مدل های سیل القایی، مدل اتوماتیک نسبت به سایر مدل ها قیمت بالاتری دارد زیرا هزینه ساخت بالاتری دارد و از نظر سرعت تولید از ظرفیت بالاتری برخوردار است.

قیمت دستگاه سیل وکیوم با برندهای مختلف متفاوت می باشد، از عوامل تاثیر گذار در قیمت ها می توان به مکانیزم دستگاه، جنس بدنه، برند قطعات برقی و سایر قطعات، هزینه های تمام شده برای سازنده از قبیل هزینه ساخت و … اشاره کرد.

قیمت دستگاه سیل القایی دست دوم:

در شروع کار ماشین آلات دست دوم از نظر قیمتی گزینه مناسبی می باشد برای افرادی که با کمبود بودجه مواجه هستند.

اما در نظر داشته باشید که خرید خود را از طریق شرکت های سازنده انجام دهید که در صورت بروز هر گونه مشکل در دستگاه بتوانند به شما خدمات بدهند و مشکل دستگاه را برطرف کنند.

شرکت آریا ماشین در حوزه فروش ماشین آلات استوک، دستگاه های به شرط سلامت، با کارکرد بدون عیب و نقص، همراه با ارائه خدمات در اختیار تولید کنندگان عزیز قرار می دهد.

طرز کار دستگاه سیل القایی اتومات:

این دستگاه روی نوار نقاله قرار می گیرد، روش کار به این صورت است که واشر داخل درب ظرف قرار می گیرد سپس درب ظرف بسته می شود و با عبور ظرف از زیر سنسور واشر به سطح درب ظرف چسبیده می شود.

قبل از سیل کردن دمای دستگاه را چک کنید که به دمای اعلام شده از طرف ماشین ساز رسیده باشد.

دستگاه دارای کانتر می باشد و تعداد ظرف های سیل شده در پایان کار را نمایش می دهد.

 

دستگاه سیل القایی

فهرست مطالب

تماس با مشاوران مجموعه آریا صنعت

چت واتس اپ مشاوران مجموعه آریا صنعت