دستگاه میوه خشک کن 300، 400 و 500 کیلویی

کمترین میزان ظرفیت دستگاه خشک کن صنعتی متعلق به دستگاه خشک کن کابینی می باشد و دستگاه 300 کیلویی با داشتن کمترین میزان ورودی پایین ترین مدل دستگاه میوه خشک کن صنعتی می باشد.

دستگاه های خشک کن کابینی به علت داشتن عملکرد ساده و مقاومت بالا از تقاضای بالایی برخوردار هستند و خریداران زیادی به خصوص در شروع کار از این دستگاه به عنوان پایه کار بهره می برند.

دستگاه های خشک کن کابینی به راحتی قابل جابجایی هستند و به راحتی توانایی کارکردن با انواع حامل های انرژی را نیز دارند.

ابعاد دستگاه های کابینی با توجه به درخواست خریداران قابل تغییر می باشد و طراحی آن به گونه های متفاوتی قابل اجرا می باشد.

جنس بدنه دستگاه نیز با توجه به محصول و محل استقرار دستگاه و البته با درنظر گرفت تقاضای خریدار می تواند از جنس های گوناگونی ساخته شود.

این دستگاه ها به صورت تک کابین، دو کابین، سه کابین و سه کابین پلاس با سوخت مصرفی گاز، برق، گازوئیل، زغال سنگ و … با توجه به درخواست خریدار ساخته می شوند.

در کسب و کارهای صنعتی از دستگاه کابینی بزرگ استفاده می شود که در صورت افزایش حجم و با هدف حذف نیروی انسانی دستگاه های تونلی و کانتینیوس، هلیکس و … مورد استفاده قرار می گیرند.دستگاه میوه خشک کن صنعتی

ساختار دستگاه میوه خشک کن 300، 400 و 500 کیلویی:

ساختار دستگاه میوه خشک کن کابینی صنعتی دقیقا همانند مدل های نیمه صنعتی می باشد با این تفاوت که ابعاد و ظرفیت دستگاه مسلما بیشتر و بالاتر خواهد بود.

دستگاه میوه خشک کن صنعتی با ظرفیت های 300، 400 و 500 کیلویی طراحی می شود البته شرکت آریا ماشین آمادگی ساخت دستگاه کابینی بزرگ تر با ابعاد مختلف را در صورت تقاضا دارد.دستگاه خشک کن 100 کیلویی

دستگاه میوه خشک کن 300 کیلویی:

دستگاه میوه خشک کن 300 کیلویی در واقع همان دستگاه دو کابین می باشد که با یک تغییر جزئی در ترولی دستگاه و افزایش تعداد سینی از 84 به 112 می توان ظرفیت دستگاه را بالا برد.

ابعاد دستگاه با ارتفاع 230 در طول 200 و عرض 150 می باشد که با توجه به شرایط می تواند تغییر کند.

بدنه دستگاه با توجه به نوع محصول می تواند از استیل، ساندویچ پنل، پشم سنگ و… باشد که البته از نظر قیمت و خرینه کاملا با هم تفاوت دارند.

به طور معمول از گاز برای تامین انرژی دستگاه استفاده می شود اما بنا به شرایط خریدار می توان از برق، گازوئیل و… نیز برای این کار بهره برد به این دلیل که گاز از هزینه پایین تری برخوردار می باشد و سوخت ارزان تری نسبت به بقیه می باشد.دستگاه میوه خشک کن 300 کیلویی

دستگاه میوه خشک کن 400 کیلویی:

دستگاه میوه خشک کن سه کابین با داشتن 126 سینی به مصرف کننده ظرفیتی در حدود 400 کیلو می دهد که حجم مناسبی می باشد.

ابعاد سینی ها 72*72 و ابعاد دستگاه با ارتفاع 230 در طول 380 و عرض 150 سانتیمتر می باشد و برای آن باید یک فضای تقریبی 2 متر در4 متر در نظر گرفت.

از نظر جنس بدنه و نوع سوخت مانند دیگر دستگاه های کابینی خشک کن می باشد و تفاوتی ندارد.دستگاه میوه خشک کن 400 کیلویی

دستگاه میوه خشک کن 500 کیلویی:

بزرگ ترین نوع دستگاه کابینی صنعتی دستگاه 3 کابین پلاس با ظرفیت حدوی 500 کیلو در هر بار ورودی می باشد که به صورت متداول و روتین ساخته می شود.

در این مدل تعداد سینی ها به عدد 168 می رسد، اما از نظر ابعاد سینی ، ابعاد دستگاه و بقیه مشخصات فنی با سایر دستگاه ها برابری می کند و تفاوت خاصی دیده نمی شود.

برای جابجایی راحت دستگاه های کابینی در تمامی مدل از چرخ های متحرک در زیر دستگاه استفاده شده است که کاررا برای اپراتور ساده تر می سازد.دستگاه میوه خشک کن 500 کیلویی

قیمت دستگاه میوه خشک کن 300، 400 و 500 کیلویی:

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی طبعا به دلیل بزرگ تر شدن ابعاد و اضافه شدن تعداد سینی ها که منجر به بالا رفتن ظرفیت دستگاه هم شده است ، بیشتر خواهد بود، دستگاه خشک کن خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی به ترتیب افزایش حجم از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

البته عموما دستگاه های خشک کن کابینی از هزینه های نسبتا مناسبی برخوردار هستند و مقرون به صرفه می باشند.

این نکته را باید در نظر داشته باشید که اختلاف قیمت بیشتر شرکت های سارنده دستگاه خشک کن بیشتر به علت استفاده از قطعات مختلف با کیفیت های متفاوت می باشد.

قطعا هر چقدر کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه، کیفیت ساخت و طراحی دستگاه به روز تر باشد قیمت نهایی آن بالاتر خواهد بود.

نحوه کارکرد دستگاه میوه خشک کن صنعتی:

نحوه کارکرد دستگاه میوه خشک کن صنعتی بستگی به نوع طراحی شرکت سازنده دستگاه دارد اما در مورد دستگاه میوه خشک کن آریا ماشین به این نکته باید اشاره کنیم که در عین هوشمند بودن به سادگی و تنظیم چند آیتم مورد نیاز دستگاه، دستگاه شروع به فعالیت می کند.

برای استفاده در مرتبه اول آموزش دستگاه توسط فروشنده به صورت رایگان انجام می شود.

دستگاه میوه خشک کن 300، 400 و 500 کیلویی

فهرست مطالب

تماس با مشاوران مجموعه آریا صنعت

چت واتس اپ مشاوران مجموعه آریا صنعت