دستگاه سیل وکیوم دست دوم

توضیحات کلی در مورد دستگاه سیل وکیوم:

دستگاه سیل در دو مدل دستگاه سیل حرارتی و دستگاه سیل القایی طراحی و در اختیار تولید کننده قرار می گیرد و روانه بازار می شود.

دستگاه سیل حرارتی یا به اصطلاح دیگر دستگاه سیل وکیوم از دامنه فعالیت و عملکرد وسیع تری نسبت به دستگاه سیل القایی برخوردار می باشد.

در دستگاه سیل وکیوم توانایی پک کردن درب انواع ظروف یکبار مصرف از جنس های مختلف مانند PP ، PET و پلی اتیلن به شکل مربع، مستطیل، گرد ( لیوانی ) ، بیضی و … در ابعاد مختلف وجود دارد.

دستگاه سیل وکیوم یا سیل حرارتی برای ظرفیت های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی به ترتیب دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک ساخته می شود.

خرید دستگاه سیل وکیوم دست دوم را نمی توان در مدل دستی به علت داشتن قیمت مناسب، منطقی دانست اما در مدل های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک می تواند دارای توجیه اقتصادی باشد.دستگاه سیل کن دست دوم

دستگاه سیل کن اتوماتیک دست دوم :

منظور از دستگاه سیل کن اتوماتیک را می توان دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک و یا دستگاه سیل القایی اتوماتیک طلقی کرد.

هر دو دستگاه در مدل های اتوماتیک از قیمت های نسبتا بالایی برخوردار هستند و برای صرفه جویی در میزان هزینه اولیه برای خرید دستگاه، خرید نمونه های دست دوم گزینه بسیار خوبی می باشد.

انتخاب دستگاه سیل کن با توجه به نوع و شکل ظرف انتخاب می شود، بدین گونه که برای ظروف با دهانه گرد تا سایز 18 سانتیمتر دستگاه سیل القایی مناسب می باشد اما برای بقیه ظروف دستگاه سیل کن اتوماتیک حرارتی کاربرد دارد.

تمامی مدل های دستگاه سیل کن اتوماتیک را می توان به صورت دست دوم تهیه کرد و با قیمت مناسب تر از آنها بهره برداری نمود.دستگاه سیل کن اتوماتیک دست دوم

دستگاه وکیوم خانگی دست دوم:

در مشاغل خانگی برای انجام کار های بسته بندی ظروف پلاستیکی و بطری ها و همین طور کیسه های نایلونی از جنس های مختلف از دستگاه سیل وکیوم خانگی و یا  دستگاه سیل القایی دستی استفاده می کنند.

هر دو دستگاه از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند اما ممکن است تهیه آن برای افراد کم بضاعت دشوار باشد.

در این صورت بهترین گزینه خرید دستگاه سیل وکیوم خانگی دست دوم می باشد که از قیمت کمتری برخوردار می باشد.دستگاه سیل وکیوم خانگی دست دوم

قیمت دستگاه سیل وکیوم سالاد دست دوم:

دستگاه های که برای پلمپ کردن ظروف سالاد به کار می روند به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک در مدل های رومیزی، روتاری، خطی و به شکل پنوماتیک طراحی و ساخته می شود.

انتخاب دستگاه با توجه به مواردی از جمله محدوده فضای کاری، میزان بودجه و میزان ظرفیت تولید انتخاب می شود.

اغلب این دستگاه ها از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند اما راهکار ساده برای صرفه جویی در هزینه اولیه می تواند خرید دستگاه بسته بندی سالاد دست دوم باشد.

به اصطلاح زدن دو نشان با یک تیر، خرید دستگاه دلخواه، مناسب کار و متناسب با ظرفیت، همچنین خرید با قیمت مناسب تر که در ادامه روند کار ممکن است به هزینه های دیگر نیز کمک کند.دستگاه سیل وکیوم سالاد دست دوم

دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک دست دوم:

هر دستگاه تولیدی بعد از مدتی کارکردن در صورتی که دارای کیفیت خوبی باشد استهلاک پائین داشته و هم چنان کارا می باشد و به عنوان دستگاه دست دوم محسوب می شود، پس با قیمت مناسب تری می توان آن را تهیه کرد.

البته این امر منوط به عدم استفاده فرد از دستگاه می باشد و یا قصد فروش آن را داشته باشد.

دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک از این قضیه مستثنا نیست و خرید دستگاه دست دوم به خریدار از لحاظ هزینه سود بخش می باشد.دستگاه وکیوم بسته بندی

قیمت دستگاه سیل القایی دستی:

مناسب ترین مدل دستگاه سیل در بین تمامی مدل ها سیل حرارتی و سیل القایی از نظر قیمت، دستگاه سیل القایی دستی می باشد.

دستگاه سیل القایی با وجود حجم پایین دستگاه و قیمت مناسب از سرعت بالایی در عمل سیل کردن برخوردار است.

البته سرعت عملکرد اپراتور در این مساله نیز تاثیر به سزایی دارد که نباید نادیده گرفته شود.

از دستگاه سیل القایی دستی برای کار در منزل و ظرفیت های پایین استفاده می شود اما در صورت بالا بودن سرعت اپراتور در عملکرد این دستگاه قابلیت به کار گیری در ظرفیت نیمه صنعتی را نیز دارد.

فیلم کارکرد دستگاه سیل وکیوم دست دوم:

دستگاه سیل وکیوم دست دوم

فهرست مطالب

تماس با مشاوران مجموعه آریا صنعت

چت واتس اپ مشاوران مجموعه آریا صنعت