دستگاه سیل وکیوم خانگی

دستگاه سیل وکیوم خانگی به علت کمبود فضا و صرف هزینه ی کم تر در کسب و کارهای خانگی از دستگاه های پرکاربرد می باشد، حجم کم، وزن سبک و قیمت ارزان این دستگاه از امتیازات مثبت آن محسوب می شود که البته به علت قیمت پائین نباید کیفیت دستگاه پائین باشد.

بیشترین کاربرد این دستگاه در صنایع غذایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی می باشد که اغلب در مدل های خانگی به صورت رومیزی ساخته با مکانیزم های مختلف ساخته می شود.

بسیاری از کاربران گرامی به علت شناخت ناکافی دستگاه سیل، دستگاه وکیوم و دستگاه سیل وکیوم را اشتباه می گیرند، در یک توضیح کلی هر سه این دستگاه ها جهت پرس یا پک کردن محصول و محافظت در برابر آلودگی و ماندگاری بیشتر محصول به کار می روند که در ادامه مفصل توضیح داده شده است.

تفاوت دستگاه سیل وکیوم خانگی، دستگاه سیل خانگی و دستگاه وکیوم خانگی:

هر سه این دستگاه ها برای پک کردن محصول به روش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند اما تفاوت ها به شرح زیر می باشد:

از دستگاه سیل وکیوم برای پرس درب ظروف یکبار مصرف از جنس های مختلف استفاده می شود، وکیوم که بر روی دستگاه نصب می شود جهت ماندگاری بیشتر محصول می باشد که هوای داخل ظرف را به صورت کامل تخلیه می کند.

بر روی این دستگاه تزریق گاز هم می توان نصب کرد که همانند وکیوم جهت ماندگاری بیشتر محصول به کار می رود، نوع گاز تزریقی بستگی به نوع محصول دارد.

وکیوم و تزریق گاز فقط بر روی مدل های اتوماتیک قابلیت نصب کردن دارد، میزان تزریق گاز و وکیوم هم بسته به نوع دارد.

دستگاه سیل جهت پرس انواع ظروف یکبار مصرف و یا حتی انواع سلفون از جنس های مختلف کاربرد دارد، دستگاهی که برای پرس سلفون به کار می رود با نام دوخت و برای ظروف یکبار مصرف با نام های سیل پک، سیل زن، سیل کن و … شناخته می شود.

دستگاه وکیوم نیز برای پک کردن پاکت های سلفونی مورد استفاده قرار می گیرد.

در یک توضیح جامع تر سیل برای پرس کردن و وکیوم برای تخلیه هوای داخل سلفون یا ظرف کاربرد دارد.

از دستگاه سیل القایی برای پرس درب ظروف گرد درب دار مانند ظرف کرم، شکلات صبحانه، بطری و … که در مدل های  دستگاه سیل القایی دستی، دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک و دستگاه  سیل القایی اتوماتیک استفاده می شود.

خرید دستگاه سیل وکیوم خانگی:

شرکت آریا ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه بسته بندی سیل وکیوم و حرارتی در مدل های مختلف با حجم تولید خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی می باشد.

جهت خرید این دستگاه می توانید بدون واسطه با مراجعه حضوری یا از طریق تماس تلفنی بعد از دریافت مشاوره کامل به صورت رایگان سفارش خود را ثیت کنید و از گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت بهره مند شوید.

با خرید دستگاه بدون واسطه دستگاه را با قیمت مناسب خریداری کرده و راحت تر به خدمات شرکت دست پیدا می کنید.

البته برای خرید از طریق نمایندگی های شرکت در سراسر کشور می توانید اقدام کنید و در نظر داشته باشید که نمایندگی های مجاز آریا ماشین فقط شرکت ها و افرادی می باشد که لیست آنها را از طریق ارتباط با پرسنل ما می توانید دریافت کنید.

طرز کار دستگاه سیل وکیوم خانگی:

با توجه به اینکه دستگاه سیل وکیوم آریا ماشین به صورت پنوماتیک و برقی ساخته می شود، در مدل های پنوماتیم جهت راه اندازی دستگاه نیاز به دستگاه کمپرسور باد می باشد.

حجم کمپرسور باد مصرفی با توجه به مدل دستگاه متفاوت می باشد که اطلاعات مربوط به کمپرسور را کارشناسان ما در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند.

در صورتی که دستگاه خریداری شده پنوماتیک می باشد ابتدا کمپرسور باد را روشن کنید که فشار هوای داخل آن به حداکثر برسد، سپس شیلنگ کمپرسور را به دستگاه سیل وکیوم وصل کنید.

جای شیلنگ در پشت دستگاه مشخص می باشد که خیلی راحت شیلنگ در جایگاه خود قرار می گیرد.

سپس فیلم یا رول سلفون یا فویل را جایگاه خود قرار دهید، بدین صورت که پیچ های میله ای که رول روی آن قرار می گیرد را باز کرده و بعد از قرار دادن رول مجدد ببندید.

مسیر عبور رول را به درستی از پائین تیغه های برش و بالای قالب های پائینی اجرا کنید، سپس دکمه استارت دستگاه را روشن کنید.

بسته به نوع ظرف و رول تنظیمات دما را انجام دهید و دما را روی عدد اعلام شده از طرف ماشین ساز قرار دهید، بعد از حدود 5 الی 10 دقیقه دستگاه به دمای مربوطه می رسد.

با قرار دادن ظروف داخل قالب عملیات سیل کرد انجام می شود.

دستگاه سیل وکیوم خانگی

فهرست مطالب

تماس با مشاوران مجموعه آریا صنعت

چت واتس اپ مشاوران مجموعه آریا صنعت