دستگاه سیل وکیوم با تزریق گاز

دستگاه بسته بندی سیل وکیوم با تزریق گاز چیست؟

دستگاه بسته بندی سیل وکیوم برای پلمپ و بسته بندی انواع ظروف با جنس های مختلف در مدل های متنوع طراحی و ساخته می شود.

هدف از نصب سیستم تزریق گاز ماندگاری بیشتر محصول در طولانی مدت می باشد که با تزریق گازهایی مانند: ازت، دی اکسید کربن، گازهای ترکیبی با نسبت های مختلف صورت می گیرد.

از آنجایی که محصولات غذایی ارتباط مستقیم با سلامت انسان دارد حتما قبل از خریداری نوع گاز و عرضه محصول با گاز با کارشناس صنایع غذایی در مورد تزریق نوع گاز و میزان آن مشورت کنید، زیرا نوع گاز بستگی به نوع محصول متفاوت می باشد.

از دیگر راه های افزایش ماندگاری محصول وکیوم یا به اصطلاح خالی کردن هوای درون ظرف به واسطه پمپ وکیوم می باشد که قابلیت نصب بر روی دستگاه سیل وکیوم را دارد.دستگاه وکیوم با تزریق گاز

دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک:

سوالی که برای اکثر خریداران پیش میاید این است که آیا بر روی دستگاه سیل وکیوم نیمه اتومات نیز می توان گاز نصب کرد با توجه به اینکه قیمت این دستگاه نسبت به دستگاه های اتومات پائین تر می باشد.

پاسخ به این سوال منفی است و فقط بر روی مدل های اتومات می توان تزریق گاز و سیستم وکیوم نصب کرد.

دستگاه پنوماتیک آریا ماشین اکثرا اتومات ساحته می شوند و دستگاه های برقی مدل نیمه اتومات دارند که عموما به شکل رومیزی و در کسب و کارهای نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

در مدل های نیمه اتومات که تک موتوره می باشند عملیات دوخت با فشار اهرم و دوخت و برش به صورت اتومات می باشد.

این دستگاه به صورت تمام استیل ساخته می شوند و قابلیت کار کردن با برق تک فاز و سه فاز را دارند.دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک

دستگاه سیل وکیوم خانگی با تزریق گاز:

اکثر تولید کننده های محصولات خانگی و نیمه صنعتی به دنبال راهکارهایی برای فروش بیشتر محصولات خود با هزینه کمتر هستند، یکی از این راهکارها بسته بندی شکیل می باشد.

محصولاتی از قبیل سبزیجات آماده، سرخ شده و تازه، پیاز سرخ شده، ترشیجات و شوریجات، مواد لبنی و … نیاز به بسته بندی با کیفیت دارند که از هر نوع آلوگی محفوظ بمانند.

از آنجایی که کسب و کارهای خانگی سرمایه لازم برای خرید ماشین آلات بزرگ را ندارند و علاوه بر سرمایه موارد دیگر هم چون میزان فضا را نیز باید در نظر گرفت استفاده از دستگاه سیل وکیوم خانگی گزینه خوبی برای این کار می باشد.دستگاه بسته بندی فلافل

دستگاه سیل وکیوم دست دوم با تزریق گاز:

گاهی اوقات تولید کننده ها به علت کمبود بودجه به خرید ماشین آلات دست دوم روی می آورند تا با صرف هزینه کمتر تولید را سر پا نگه داشته و هزینه ها را تا جای ممکن کاهش دهند.

اما باید در نظر داشت که وسوسه قیمت شما را از سالم بودن و کارکرد و برند دستگاه دور نکند.

به عنوان مثال شما نیاز به دستگاه سیل وکیوم با تزریق گاز دارید و نمونه دست دومی که بدون تزریق گاز است به شما معرفی کرده اند، اگر خرید شما از ماشین ساز باشد به راحتی می تواند سیستم تزریق گاز یا هر آپشن دیگری را به دستگاه مورد نظر شما اضافه کند.

برای خرید ماشین آلات نو و دست دوم می توانید با کارشناسان آریا ماشین تماس حاصل فرمائید.دستگاه سیل وکیوم دست دوم با تزریق گاز

دستگاه سیل القایی:

از دستگاه های پر کاربرد در صنعت بسته بندی به دستگاه سیل القایی می توان اشاره کرد که برای بسته بندی انواع بطری، قوطی درب دار و … در سایزهای مختلف با سرعت بسته بندی متفاوت به صورت دستی، نیمه اتومات و اتومات مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه سیل القایی آریا ماشین به شکل هوا خنک ساخته می شود و بدون نیاز به کمپرسور باد و هر لوازم جانبی دیگر قابلیت کار کردن دارد.

مدل های دستی پرتابل می باشند، مدل های نیمه اتومات بر روی پایه قرار می گیرند و مدل های اتومات در خطوط تولید بر روی کانوایر سوار می شوند.دستگاه سیل القایی

قیمت دستگاه سیل وکیوم دستی، رومیزی و با تزریق گاز:

مدل های مختلف سیل وکیوم قیمت های متفاوتی دارند با توجه به مکانیزم و تعداد قطعات مصرفی و زمان ساخت و اجرت ها قیمت گذاری می شوند.

به عنوان مثال دستگاه سیل وکیوم دستی ارزان ترین مدل سیل وکیوم می باشد، البته دستگاه سیل القایی نسبت به حرارتی ارزان قیمت تر می باشد.

بعد از مدل دستی به ترتیب سیل وکیوم رومیزی، کشویی ایستاده، روتاری و خطی دارای قیمت های بالاتری می باشند.

ویدئو کارکرد دستگاه سیل وکیوم با تزریق گاز

دستگاه سیل وکیوم با تزریق گاز

فهرست مطالب

تماس با مشاوران مجموعه آریا صنعت

چت واتس اپ مشاوران مجموعه آریا صنعت