دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک

کاربرد و چگونکی کارکرد دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک:

این دستگاه ها با توجه به سرعت تولید بالا در بسته بندی انواع ظروف یکبار مصرف بدون دخالت نیروی انسانی در کارخانجات صنعتی و خطوط تولید با ظرفیت تولید بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشترین کاربرد این ماشین آلات بسته بندی مواد پروتئینی از قبیل: گوشت، مرغ و ماهی، بسته بندی سبزیجات تازه و سرخ شده، بسته بندی انواع سالادها، بسته بندی مواد لبنی و … می باشد.

دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک با قابلیت تخلیه هوای درون ظرف و تزریق گاز جهت ماندگاری بیشتر محصول به صورت روتاری و خطی یا ریلی ساخته می شود.دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک

دستگاه سیل وکیوم روتاری اتوماتیک:

قالب های این مدل از سیل وکیوم بر روی یک صفحه چرخشی سوار شده است، چرخش این صفحه سرعت بالای سیل کردن ظروف در بازه زمانی کوتاه را سبب می شود.

این دستگاه بهترین گزینه برای کسب و کارهای صنعتی می باشد که به دنبال ظرفیت تولید بالا و از طرفی فضای محدود برای قرار دادن دستگاه در محل دارند.

و یکی دیگر از مزیت های این دستگاه قالب های تعویض شو آن می باشد که قابلیت سیل کردن برای ظروف مختلف را به تولید کننده می دهد.

از نظر قیمتی معمولا نسبت به دستگاه خطی که تقریبا سرعت یکسانی دارند ارزان تر می باشد.

تعداد قالب های دستگاه سیل وکیوم روتاری با توجه به سایز ظروف متفاوت می باشد.دستگاه سیل وکیوم روتاری

تفاوت دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک و اتوماتیک:

بسته به شرایط کار و ظرفیت تولید و همین طور هدف از راه اندازی کسب و کار و … ( اشتغال زایی و … ) دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک و اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.

کار کردن با دستگاه های اتوماتیک راحت تر می باشد و نیاز به اپراتور را کاهش می دهد که در نتیجه شرایط بهتر بهداشت را نیز در پی دارد.

بر روی دستگاه های اتوماتیک HMI و PLC نصب می شود و قابلیت نصب سیستم وکیوم و تزریق گاز را دارند در صورتی که بر روی دستگاه های نیمه اتوماتیک این قابلیت ها قابل اجرا نیست.

از نظر قیمتی دستگاه های نیمه اتوماتیک ارزان قیمت تر می باشند و گزینه خوبی برای کسب و کارهایی که سرمایه آنچنانی ندارند می باشند.

کسب و کارهای فروشگاهی، نیمه صنعتی، بیمارستان ها، هتل ها و رستوران ها و … برای بسته بندی انواع پک های غذا، خشکبار، سبزیجات، مواد پروتئینی و لبنی و … می توانند از دستگاه های نیمه اتوماتیک استفاده کنند.دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک

دستگاه سیل حرارتی دستی:

عموما برای سیل کردن ظروف سایز کوچک که به شکل لیوان می باشند از این مدل دستگاه ها استفاده می شود و کاربرد آنها در فروشگاه ها، آبمیوه فروشی ها و … در سزعت تولید پائین می باشد.

این دستگاه ها دارای سنسور برای تنظیمات دما که به صورت یک نمایشگر در جلوی دستگاه نمایش داده می شود می باشد و همین طور در بغل دستگاه یک اهرم تعبیه شده که بعد از قرار گرفتن ظرف داخل قالب با فشار دادن اهرم عملیات سیل کردن انجام می شود.

برای بسته بندی ظروف لیوانی درب دار از دستگاه سیل القایی هم می توان استفاده کرد که دارای قیمت مناسب می باشد و وزن سبک دارد و پرتابل می باشد از نظر سرعت تولید هم سرعت خوبی دارد.دستگاه سیل حرارتی دستی

دستگاه سیل لیوانی نیمه اتوماتیک:

برای بسته بندی ظروف دوغ لیوانی، ماست تک نفره، زیتون تک نفره، ترشی و … از دستگاه سیل لیوانی استفاده می شود که بستگی به ظرفیت تولید از دستگاه های دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک با تعداد قالب های مختلف استفاده می شود.

این دستگاه ها دارای یک موتور هستند که عملیات سیل کردن نیمه اتومات و برش سلفون به صورت اتومات انجام می شود.

برق مصرفی دستگاه تک فاز یا سه فاز و جنس بدنه و سایر متریال با توجه به سفارش خریدار می باشد.دستگاه سیل لیوانی نیمه اتوماتیک

دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک دست دوم:

اگر خرید دستگاه سیل وکیوم اتومات را نسبت به مدل های دستی و نیمه اتومات ترجیه می دهید و دغدغه قیمت را دارید پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه سیل وکیوم دست دوم می باشد.

اما در نظر داشته باشید که وسوسه قیمت ماشین آلات دست دوم شما را وارد چالش و درد سر نکند چرا که یک خرید ناموفق می تواند کل چرخه تولید شما را متوقف کنید.

سعی کنید خرید ماشین آلات دست دوم را از شرکت های سازنده انجام دهید که پارامترهای فنی دستگاه را چک کرده و به شرط سلامت به شما تحویل دهند و در صورت بروز هر گونه مشکل در دستگاه به شما گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه دهند.دستگاه سیل وکیوم دست دوم

قیمت دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک:

قیمت مدل اتومات سیل وکیوم نسبت به مدل های دستی و نیمه اتومات بالاتر می باشد و قیمت نهایی در گرو پارامترهایی چون برند قطعات استفاده شده در ساخت دستگاه، هزینه طراحی، مکانیزم دستگاه و سایر هزینه های ماشین ساز می باشد.

برای دریافت به روز قیمت ها می توانید از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان آریا ماشین تماس حاصل بفرمائید.

ویدئو کارکرد دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک

دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک

فهرست مطالب

تماس با مشاوران مجموعه آریا صنعت

چت واتس اپ مشاوران مجموعه آریا صنعت