دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره

بسته بندی آبلیمو در وزن های مختلف و با شکل های بسیار متنوع موجود می باشد، که برای هر نوع بسته بندی بسته به سرعت تولید از ماشین آلات با راندمان مختلف استفاده می شود.

از جمله دستگاه هایی که برای بسته بندی آبلیمو استفاده می شود می توان به دستگاه بسته بندی ساشه مایعات، دستگاه پرکن مایعات، دستگاه درب بند و درب گذار، دستگاه لیبل زن و دستگاه شیرینگ پک اشاره کرد.

جهت بسته بندی آبلیمو به صورت یک نفره در پاکت های سلفونی با جنس های مختلف از دستگاه ساشه استفاده می شود و برای بسته بندی آبلیمو در ظروف شیشه ای با اوزان مختلف از مدل های مختلف دستگاه پرکن استفاده می شود.

معرفی دستگاه ساشه:

دستگاه ساشه برای بسته بندی انواع محصولات مختلف به صورت تک نفره در پاکت های سلفونی استفاده می شود، از جمله این محصولات، سس، نمک، سماق، آویشن، شکر، روغن حیوانی، عسل و … را می توان نام برد.

شکل دوخت دستگاه ساشه به صورت سه طرف دوخت، چهار طرف دوخت و مدادی می باشد که کاملا سلیقه ای بوده و با توجه به سفارش خریدار می باشد.

این دستگاه ها قابلیت بسته بندی انواع مواد پودری، مایعات و گرانول را در اوزان مختلف دارند، البته برای بسته بندی مواد پودری از ساشه پودری، جهت بسته بندی مواد گرانولی از ساشه گرانولی و برای مایعات از دستگاه ساشه مایعات استفاده می شود.

مشخصات فنی دستگاه ساشه:

جنس دستگاه: قطعات درگیر با مواد استنلس استیل و بدنه رنگ الکترواستاتیک پودری

عملکرد دستگاه: الکترومکانیک

برق دستگاه: تک فاز/ سه فاز

شکل دوخت: سه طرف دوخت/ چهار طرف دوخت/ مدادی

سرعت تولید: 40 الی 60 عدد در دقیقه

ابعاد دستگاه: 240*110*110 سانتی متر

دستگاه ساشه برای بسته بندی آبلیمو تک نفره:

دستگاه ساشه پرکاربردترین دستگاه برای آبلیمو تک نفره می باشد که عموما درکشور ایران به شکل سه طرف دوخت باب شده و نوع دوخت می تواند به شکل زیکزاکی، خطی، شطرنجی و یا صاف باشد.

با دستگاه ساشه مایعات علاوه بر آبلیمو، انواع مایعات از قبیل سس، روغن زیتون، عسل، روغن حیوانی و … را می توان بسته بندی کرد.

در مواردی که محصول دارای ویسکوزیته بالا باشد می توان با نصب گرمکن بر روی دستگاه عملیات بسته بندی را انجام داد.

از این قبیل محصولات می توان به عسل و روغن حیوانی اشاره کرد که در دماهای پائین رست می بندند و برای اینکه در مخزن دستگاه حالت رقیق و قابلیت تخلیه داشته باشند از گرمکن برای این کار استفاده می شود.

خرید دستگاه بسته بندی ساشه:

برای خرید دستگاه بسته بندی ساشه بهتر است این کار را مستقیم از شرکت سازنده و بدون واسطه انجام دهید زیرا در صورت حذف واسطه می توانید دستگاه را با قیمت اصلی خریداری کنید و از گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت سازنده بهره مند شوید.

قبل از خرید می توانید از کارشناسان شرکت سازنده مشاوره بگیرید و دستگاه متناسب با کار و محصول خود را انتخاب کنید و سپش اقدام به خرید نمائید.

در هنگام خرید حتما کیفیت دستگاه و برند قطعات استفاده شده در ساخت آن، گارانتی، پشتیبانی و نصب و راه اندازی دستگاه را در نظر داشته باشید.

جهت مشاوره و خرید دستگاه می توانید از طریق راه های ارتباطی در قسمت تماس با ما با کارشناسان آریا صنعت تماس حاصل فرمائید.

قیمت دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره:

دستگاه بسته بندی با قیمت های مختلف عرضه می گردد، علت اختلاف قیمت ها پارامترهای مختلفی هم چون: شرکت سازنده، برند و کیفیت متریال استفاده شده در ساخت دستگاه مانند: قطعات برقی، جنس بدنه و قطعات درگیر با مواد، موتور و گیربکس، گارانتی، خدمات پس از فروش، نصب و راه اندازی دستگاه و … می باشد.

در ایران دستگاه ساشه چینی هم با قیمت های پائین تر از ماشین آلات ساخت سازنده های ایران عرضه می گردد که البته از نظر کیفیت پائین تر از دستگاه

آموزش کار با دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره:

جهت نصب دستگاه ساشه شرکت آریا صنعت نیروی متخصص خود را به محل خریدار اعزام می کند و آموزش های کامل در اختیار خریدار قرار می گیرد.

اما به صورت کلی جهت نصب دستگاه ساشه ابتدا رول در جایگاه خود که در قسمت بالای دستگاه تعبیه شده قرار می گیرد، سپس تنظیمات رول و سلفون

دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره

فهرست مطالب

تماس با مشاوران مجموعه آریا صنعت

چت واتس اپ مشاوران مجموعه آریا صنعت