• خانه
  • مقالات
  • کار حرفه ای با سرمایه کم با شغل بسته بندی در منزل

از مشاغل پر درآمد در مقیاس کوچک به بسته بندی در منزل اعم از بسته بندی مواد غذایی، پوشاک، اسباب بازی و … می توان اشاره کرد.

به علت شرایط اقتصادی و عوامل دیگری چون آشنایی کامل با روند راه اندازی کسب و کار، فروش محصول، آشنایی با رقبا عموما افراد ترجیه می دهند کسب و کار خود را در اشل کوچک و گاها در منزل شروع می کنند.

هر چند که راه اندازی کسب و کار در منزل مخصوصا در حوزه صنایع غذایی نیاز به دریافت مجوزها و سیب سلامت دارد که برای دریافت این موارد ابتدا از بهداشت محیط باید اقدام کرد.

با شیوع ویروس کرونا و همه گیری این بیماری اکثر مواد غذایی که به صورت فله ای عرضه می شد با نظارت و سخت گیری های بهداشت به سمت بسته بندی سوق پیدا کرد.

بسته بندی با توجه به نوع محصول به روش های مختلف و با دستگاه بسته بندی متفاوت انجام می شود که در ادامه این مقاله بیشتر به آن می پردازیم.بسته بندی مواد غذایی

مشاغل پر درآمد بسته بندی در منزل:

برای راه اندازی شغل بسته بندی در منزل میزان سرمایه و انگیزه شروع کسب و کار بسیار مهم است و علاوه بر این باید تصمیم گیری شود که چه نوع شغلی راه اندازی شود که پر درآمد نیز باشد که در زیر به چند مورد اشاره می کنیم.

بسته بندی انواع سالاد در منزل:

سالادها از دسرهای خوشمزه و مورد علاقه اکثر ایرانیان است و با چاشنی هایی مانند روغن زیتون، سس و … مزه آنها چند برابر بهتر می شود.

اگر قصد راه اندازی خط تولید سالاد در منزل را دارید حتما مد نظر داشته باشید که اگر محصول شما چند روز بعد از تولید قرار است مصرف شود بسته بندی مناسبی برای آن انتخاب کنید که دچار فساد نشود.

برای این کار می توان از دستگاه سیل وکیوم خانگی استفاده کرد که امکان تزریق گاز و تخلیه هوای درون ظرف یا به اصطلاح وکیوم را داشته باشد.

در اجرای مقیاس صنعتی این امر از دیگر مدل های سیل وکیوم مانند: سیل روتاری، سیل خطی، سیل کشویی ایستاده و … می توان استفاده کرد.

بسته بندی خشکبار در منزل:

خشکبار ایران در سراسر دنیا شناخته شده می باشد، چه بهتر که با بسته بندی مناسب این محصول را بهتر به دنیا عرضه کرد که حاشیه سود خوبی هم دارد.

اگر دید حرفه ای به این موضوع داشته باشیم با راه اندازی یک خط تولید شامل دستگاه تفت، دستگاه شورکن و طعم زن، دستگاه خشک کن سرندی و دستگاه بسته بندی می توان تولید موفقی داشت.

برای کسب و کارهای خانگی می توان خشکبار را فرآوری شده و به صورت آماده تحویل گرفت و فقط کار بسته بندی را انجام داد که با داشتن یک دستگاه وکیوم خانگی با کیفیت می توان این کار را انجام داد.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار مشترک می باشد، و در واقع ضرب المثل با یک تیر دو نشان زدن اینجا معنی پیدا می کند که با یک دستگاه بسته بندی می توان انواع خشکبار، حبوبات و سایر مواد گرانولی را بسته بندی نمود.

بسته بندی انواع ترشی و خیار شور در منزل:

تولید ترشی و خیار شور از کارهای با درآمد بالا می باشد زیرا مواد اولیه چندان هزینه بردار نیست اما نیاز به تخصص دارد که محصول با کیفیتی تولید شود.

بسته بندی به فروش بیشتر محصول و قیمت بالاتر کمک می کند، اما در هر صورت رضایت مشتری سرلوحه هر کاری می باشد.

دستگاه بسته بندی ترشی در مقیاس خانگی دارای قیمت مناسب می باشد که به راحتی تولید کننده عزیز قادر به تهیه آن می باشد.

بسته بندی چیپس میوه و راه اندازه آن در منزل:

خط تولید چیپس میوه نیازمند چه ماشین آلاتی می باشد؟

برای راه اندازی خط تولید میوه و سبزیجات خشک چقد سرمایه لازم است؟
آیا راه اندازی خط تولید چیپس میوه در مقیاس خانگی امکان پذیر است؟

برای راه اندازی خط تولید سبزیجات و میوه خشک آیا نیاز به مجوز می باشد؟

سوالات مطرح شده و سایر سوالات مشابه ممکن است ذهن هر تولید کننده را درگیر کند که شما دوستان عزیز با تماس با کارشناسان شرکت آریا ماشین می توانید پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید.

در یک توضیح مختصر راه اندازی این خط در منزل با سرمایه کم هم قابل اجرا می باشد.دستگاهس یل وکیوم خانگی

درآمد بسته بندی در منزل:

مسلما هدف از راه اندازی هر کسب و کاری اشتغال زایی، کسب درآمد و کمک به چرخه تولید می باشد و معمولا برای مشاغل خانگی درآمد پر رنگ تر از سایر گزینه ها می باشد.

قبل از راه اندازی کسب و کار افراد مشاغل مختلف را از نظر درآمد مقایسه می کنند و ترجیه می دهند شغلی را انتخاب کنند که بیشترین درآمد با صرف کم ترین هزینه را داشته باشد.

حال چگونه می توان این عدد را محاسبه کرد؟ با یک مثال به پاسخ این سوال می پردازیم.

مثلا برای برآورد حاشیه سود خط تولید چیپس میوه ابتدا در نظر داشته باشیم که چه نوع میوه ای قرار است خریداری شود، سپس نسبت خشک به تر را محاسبه کنید که مثلا هر ده کیلو بار ورودی چقد بار خشک می دهد.

سپس این عدد را در مقیاس بزرگ تر و برای میزان بار وردی دستگاه در نظر بگیرید، سپس قیمت محصول ورودی را از جایی که قرار است خریداری شود جویا شوید.

در گام بعدی قیمت محصول خشک شده را از جاهایی که عرضه می شود و به فروش می رسد بگیرید.

در نهایت کل هزینه ها را در نظر بگیرید از قبیل هزینه گاز و برق، هزینه کارگر، هزینه بسته بندی و هر هزینه ی دیگری که قرار است بار به خریدار تحویل شود.

با کم کردین هزینه ها از میزان مبلغ فروش محصول می توان حاشیه سود و درآمد تقریبی را محاسبه کرد.

مجوزهای لازم برای کسب و کارهای خانگی:

برای دریافت های مجوزهای خانگی از بهداشت محیط و جهاد کشاورزی منطقه باید اقدام کرد که مراحل بعدی را اطلاع می دهند.

البته دریافت مجوزها و لزومه داشتن آن بستگی به نوع فروش و مصرف کننده نیز دارد.

شغل بسته بندی در منزل

فهرست مطالب

تماس با مشاوران مجموعه آریا صنعت

چت واتس اپ مشاوران مجموعه آریا صنعت